تصاویر بوگاتی ویرون سوپر اسپرت جدید

استار دانلود ستاره ی دانلود پارسیان

ما با شما بهترينيم

تصاویر بوگاتی ویرون سوپر اسپرت جدید

 البته آمار و ارقام در مورد این سوپر اسپرت همیشه در بالا سیر می‌کند و جالب است بدانید که مدت زمانی که مک لارن F1  طی می‌کند تا به شتاب صفر تا صد یا همان سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد را بوگاتی ویرون سوپر اسپرت یک بار به شتاب صفر تا صد رسیده است و دوباره می‌تواند به حداکثر سرعت ۶۰ مایل در ساعت نیز برسد.

تاکنون تنها در حدود ۳۰ عدد بوگاتی ویرون سوپر اسپرت به صورت دستی در کارخانه کوچک بوگاتی در نزدیکی جنگل آلزاس فرانسه است و به صورت کلی تاکنون در حدود ۲۶۰ ویرون به فروش رسیده است که البته در سال ۲۰۰۵ و در ابتدای ورود به بازار برای فروش ۳۰۰ عدد از این خودرو برنامه ریزی شده بود و بنابراین نتیجه می‌گیریم به اواخر دوره پروسه تولید این خودرو نزدیک می‌شویم و به عبارتی میتوان سوپراسپرت فعلی را بهترین بوگاتی ویرن تولید شده توسط خودروساز فرانسوی دانست.

هنگامی‌که شما به کابین خودرو گام می‌گذارید خود را در سیستمی‌به نام  g-force رها می‌کنید که یکی از صندلی‌های بسیار معروف و محبوب در بین کاربران فروم‌های مخصوص خودروهای اسپرت است و در ضمن داشتن یک دید میدانی بسیار وسیع رایحه‌های خوشبویی نیز یک فضای خاطره انگیز را در کابین یکی از گران ترین خودروهای سوپراسپرت جهان را به شما هدیه می‌دهد.

دانلود عكس سه:http://uploadboy.com/qubspk1w1q0k.html

دانلود عكس چهار:http://uploadboy.com/e211ztyp0sjz.html

با قطعات و اتصالاتی همچون سیستم توربو بزرگتر ،اینتر کولر بزرگتر و همچنین بهبود راه‌های تنفسی خودرو بوگاتی ویرون قادر به تولید قدرت و گشتاور اضافی بدون نیاز به تلاش بیشتری است و در ضمن با تلاش و مهارت‌های مهندسی اطمینان حاصل می‌کنید که به رغم انتقال قدرت فراوان موتور به اندازه کافی سرد است و در ضمن تمامی‌ازاجزا از جمله شاسی ،سیستم تعلیق،ترمز و کنترل سیستم و از همه مهمتر فرایند سوخت رسانی خودرو بدون کوچکترین مشکلی و در سرعت بسیار بالا نیز به کار خود ادامه می‌دهد.

بوگاتى ویرون سوپراسپرت

قیمت:۱٫۶۵ میلیون یورو ، شتاب صفر تا صد:۲٫۵ ثانیه ،حداکثر سرعت:۲۶۸ مایل ،مصرف سوخت:۱۲٫۲ مایل در هر گالن ،انتشار دی اکسیدکربن:۱۸۳۸ کیلوگرم،موتور:۷۹۹۳ سی سی ،۱۶ سیلندر،سوخت :بنزین ، توربوشارژ ،موتور وسط،سیستم چهارچرخ

قدرت:قدرت پیشرانه ۱۱۸۴ اسب بخار ،دور موتور ۶۴۰۰ دور در دقیقه ،نیروی گشتاور:۱۱۰۵ پوند بر فوتریال۷ سرعته اتوماتیک با سیستم شیفت کلاج دوگانه،توزیه قدرت بر وزن:۶۴۴ اسب بخار به ازای هر ۱۰۰۰ کیلوگرم.

بد نیست بدانید که این خودرو توسط فولکس واگن طراحی و بوسیله شرکت بوگاتی در فرانسه تولید می‌شود. نام ویرون از پیر ویرون که قهرمان مسابقه ۲۴ ساعته مردان در سال ۱۹۹۳ با ماشین بوگاتی بود، گرفته شده است. این خودرو به عنوان خودروی منتخب دهه گذشته برنامه مشهور تخت گاز برگزیده شد.



چاپ لیوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:42 توسط AA |