استار دانلود ستاره ی دانلود پارسیان

استار دانلود ستاره ی دانلود پارسیان

ما با شما بهترينيم

تفاوتهای دید زدن خانم ها با اقایان (طنز تصویری)

 دانلود عكس نحوه ديد زدن خانوم ها و آقايان:http://uploadboy.com/shodky6zinmu.html

چاپ لیوان
+ نوشته شده در  چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,ساعت 22:14  توسط AA 

درباره دوست دختر (طنز جالب)

 اين مطلب مخصوص اعضا است.لطفا اگر عضو هستيد به ادامه مطلب برويد ولى اگر عضو نيستيد خواهشا عضو شويد.مطمئن باشيد پشيمون نميشيد.

 

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,ساعت 22:7  توسط AA 

خالی بستن جالب دختران (طنز)

 اين مطلب مخصوص اعضا است.لطفا اگر عضو هستيد به ادامه مطلب برويد ولى اگر عضو نيستيد خواهشا ثبت نام كنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد.

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,ساعت 21:56  توسط AA 

دانلود والپيپر هاى موتور سيكلت با كيفيت عالى و HD

 دانلود والپيپر يك:http://uploadboy.com/xdh1h0v9ok0x.html

دانلود والپيپر دو:http://uploadboy.com/a44cpljd02an.html

دانلود والپيپر سه:http://uploadboy.com/g9phri1xfij0.html

دانلود والپيپر چهار:http://uploadboy.com/0hkcdczclhbs.html

دانلود والپيپر پنج:http://uploadboy.com/8bmtavi7en20.html

دانلود والپيپر شش:http://uploadboy.com/vcdajuq11i2o.html

دانلود والپيپر هفت:http://uploadboy.com/vr5hqyejnzjv.html

دانلود والپيپر هشت:http://uploadboy.com/g0vxzcg1qhwd.html

دانلود والپيپر نه:http://uploadboy.com/yi3ifws5gdur.html

دانلود والپيپر ده:http://uploadboy.com/p6kh8xpcn3ra.html

دانلود والپيپر يازده:http://uploadboy.com/0j000b71m3im.html

دانلود والپيپر دوازده:http://uploadboy.com/7ohp86bvigo2.html

براى دانلود بقيه ى والپيپر ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,ساعت 20:17  توسط AA 

پسری که فقط نصف صورت دارد + عكس

 لحظه به دنیا آمدن یک فرزند برای مادر بسیار زیبا و دلنشین است و او هر لحظه دعا می کند که فرزندی سالم و زیبا داشته باشد اما اگر شرایط بر وفق مراد نباشد ممکن است فرزندی ناقص به دست مادر برسد. "چارلین ماچین" مادری 33 ساله از اهالی انگلستان است که شاید با دیدن فرزاندان دوقلویش بسیار خوشحال شد اما شوک بزرگی نیز در همان لحظه به او وارد شد چرا که یکی از فرزندانش صورتی نصفه داشت.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/hpq06wbfdbn6.html

این اتفاق نزدیک به 7 سال پیش زمانی که فرزندانش به دنیا آمدن رخ داد و این روزها دوقلوهای او به مدرسه می روند اما زندگی برای "هری" پسری با مشکلات صورت بسیار متفاوت با دیگر دانش آموزان است.مادر آن ها می گوید زمانی که بچه ها به دنیا آمدن پزشک معالج دستش را روی نیمه چپ صورتش گذاشت و البته بعدا متوجه شدم که منظور او چیست.

"هری" در سمت چپ سر و صورتش هیچ اندامی ندارد و کاملا پاک شده است.

او نه چشم دارد، نه گوش و حتی سوراخ بینی نیز ندارد.او تا به حال سه بار زیر تیغ جراحان رفته است و نتیجه این عمل ها تنها بهتر شدن شکل ظاهری صورتش است و البته قرار است تا پایان سال یک چشم مصنوعی برای او کار گذاشته شود.
 
 
البته نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد برادر دوقلو و سالم او به نام "الیور" است.
مادر آن ها می گوید:"الیور همیشه در سمت برادرش است و او را تنها نمی گذارد و همیشه به دوستانش می گوید که برادرش را بدون توجه به شرایطش دوست دارد."مادر این بچه ها همیشه امیدوار است تا شاید روزی بتواند با پیشرفت علم و تکنولوژی زیبایی فرزندش را به او بازگرداند و از فشارهایی که روی او است نجاتش دهد.
 
به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 18:23  توسط AA 

جدول قیمت خودروهای کارکرده خارجی(جدول در ادامه مطلب)

چندین دهه است که انحصار خودرو در کشور ـ که با حمایت همه‌جانبه دولت و خودروسازان همراه است‌ ـ مصرف کننده ایرانی را از رسیدن به آنچه شایسته‌اش است، بازداشته؛ انحصاری که باعث شده مصرف کننده ایرانی، مجبور به سوار شدن بر خودروهایی باشد که عملاً استاندارد و کیفیت آنها زیر سؤال است و سالیانه موجب ضرر و زیان جانی و مالی می‌شود.به گزارش «تابناک»، مصوبه اخیر دولت برای واگذاری قیمت‌گذاری خودرو بر پایه نرخ ارز مبادلاتی، این امکان را به خودروسازان کشور داده که ضمن حفظ انحصار در حوزه خودروی کشور، قیمت‌های بازار آزاد را بهای رسمی خودرو تصویب کنند و در این میان، بار دیگر مصرف کننده ایرانی، تاوان انحصار را پس می‌دهد. 

بنا بر این گزارش، این مصوبه منجر به آن شد که کار‌شناسان و نمایندگان مجلس به شدت در برابر تصمیم دولت موضع بگیرند؛ مصوبه‌ای که تنها اشاره کرده بود، تعرفه واردات خودرو در پنج سال و هر سال به اندازه ۵ درصد کاهش یابد؛ این یعنی مصرف کننده ایرانی هیچ‌ گاه رویای آزادی واردات خودرو را نخواهد دید. 

اما امروز علی‌پور مختار، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اعتراض شدید به انحصار خودرو در کشور گفت: واگذاری مجوز قیمت‌گذاری خودرو به خودروسازان، تصمیم اشتباهی است و تأکید کرد که برای مهار خودسری‌های مدیران خودروساز، باید واردات خودرو افزایش یابد. 

وی افزوده است: خودروسازان همواره بهای محصولاتشان را با بهای خودروهای وارداتی که به دلیل وضع تعرفه، با قیمت‌های بالا وارد کشور می‌شود، مقایسه کرده و با افزایش قیمت، سود خوبی به جیب زده‌اند. 

وی همچنین اشاره کرد: مدیران صنایع خودروسازی به لطف سد نظام تعرفه گذاری خودرو در برابر واردات خودروهای خارجی به جای بهبود فرآیند‌ها و کیفیت تولیدات، تنها و تنها افزایش قیمت تولیداتشان را محور لابی‌ها و رایزنی‌هایشان با مسئولان اجرایی قرار داده و سرانجام موفق شدند ساز و کار قیمت‌گذاری خودرو را دور زده و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را مسلوب‌الیه کنند. 

وی همچنین گفته است: گویی در فرهنگ مدیران صنایع خودرویی کشور، مفهومی با نام «افزایش کیفیت خودروهای داخلی» وجود ندارد. خودروسازان در هر مقطع زمانی سودهای کلانی به جیب زده‌اند. باید فکری اساسی برای تصمیمات نامعقول و از سر سوءاستفاده مدیران خودرویی کرد. برای این کار باید مجوز واردات خودروهای خارجی در کلاس خودروهای پر تیراژ داخلی صادر شود، چرا که کیفیت خودروهای خارجی بسیار بالاست و مردم نباید بیش از این جور متولیان صنعت خودروسازی کشور را تحمل کنند؛ به بیان دیگر، باید به جفای خودروسازان پایان داد. 

واقعیت این است، همان‌گونه که‌پور مختار اشاره کرده، اکنون مصرف کننده ایرانی تاوان لابی خودروسازان با دولت را برای نگه داشتن انحصار خودرو در کشور می‌دهد. در این باره، چندی پیش، در گزارشی اشاره کردیم که اگر واردات خودرو در کشور با ارز مبادلاتی آزاد بود، با رقم چهل میلیون تومان مصرف کننده ایرانی چه قدرت انتخابی میان خودروهای روز دنیا داشت؟ 

در اینجا می‌خواهیم نشان دهیم که در صورت آزادی واردات خودرو، با همین رقم و کمتر از آن می‌توانستید سوار چه خودروهای کارکرده‌ای شوید!

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 18:3  توسط AA 

عکسهایی از لوکس ترین استخرهای دنیا

 دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/j50d07llmidg.html

دانلود عكس دو:http://uploadboy.com/5q3pxzwdxdu8.html

دانلود عكس سه:http://uploadboy.com/pfaqeaj83ygy.html

دانلود عكس چهار:http://uploadboy.com/7wj665pl9u8l.html

دانلود عكس پنج:http://uploadboy.com/a1hbsfd4bmuv.html

دانلود عكس شش:http://uploadboy.com/uj3bu14jzxrw.html

دانلود عكس هفت:http://uploadboy.com/05c6r9ydy3ma.html

دانلود عكس هشت:http://uploadboy.com/wcwuvbpelvn1.html

چاپ لیوان
+ نوشته شده در  سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 17:48  توسط AA 

پردرآمدترین کودک هالیوود مشخص شد + عكس

 «ویواین جولی پیت»‌ ممکن است فقط 4 سال داشته باشد ، اما درآمد او از یک مرد خانواده بیشتر است.


«ویواین» برای بازی در فیلم «خبیث» (MaleFicent) تا 3 هزار دلار (11 میلیون و 250 هزار تومان) در هفته درآمد دارد. او در این فیلم نقش کودکی «آئورورا» (زیبای خفته) را ایفا خواهد کرد.

بر اساس اخباری که در پایگاه اطلاع رسانی (TMZ) آمده ، دختر «جولی»‌ برای هر روز حضور در این فیلم تا 60 دلار نیز هزینه داشته است.این پایگاه خبری از میزان درآمد ،‌«پکس»‌ و «زهرا» از دیگر کودکان «جولی» که گفته می شود در این فیلم نقش کوچکی دارند ،‌گزارشی ارائه نکرده است.

«خبیث» فیلمی با بازی «آنجلینا جولی»‌ است که تا حدودی برگفته از انیمیشن کلاسیک «زیبای خفته» است . استودیو دیزنی تابستان 2014 این فیلم را اکران می کند.

دانلود عكس:http://uploadboy.com/g4v6jwvs9sch.html

چاپ لیوان
+ نوشته شده در  سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 17:43  توسط AA 

لوکس ترین و با کیفیت ترین خودرو تولید ایران + عكس

این خودرو که از سال 89 تولید آن در شرکت پارس خودرو آغاز شده در مقایسه با خودروهای هم کلاس خود همواره از نظر کیفیت وضعیت مطلوب تری داشته است.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/9zgaw4guz038.html

خودرو تیانا در کلاس E یا همان سدان لوکس بزرگ است که حجم موتور 2500 سی سی و مصرف پائین سوخت آن یکی از عوامل برتری این خودرو نسبت به رقبا است.

این خودرو بی نظیر با بهره بردن از آخرین سیستم های ایمنی چون ترمز ضد قفل(ABS)، توزیع الکترونیکی ترمز بین چرخ ها(EBD)، سیستم ترمز در مواقع اضطراری(BA) و سیستم پیشرفته کنترل دینامیکی(VDC) اطمینان خاطر و لذت رانندگی را برای سرنشینان به ارمغان آورده است.

علاوه بر این با به کارگیری کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای، پشت سری فعال شونده و کمربندهای پیش کشنده شعار تولید خودروی محافظ انسان را به نمایش می گذارد.

 
براى ديدن بقيه مطلب و دانلود بقيه ى عكس ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 17:17  توسط AA 

سوسک بانظافت ترین موجود روی زمین!!!

 یافته های اخیر دانشمندان نشان می دهد ،سوسک ها بر روی شاخک های خود آنتن هایی دارند که نمی گذارند مواد آلاینده هوا و مواد شیمیایی به آن ها نزدیک شوند. 

 

به گزارش لایو ساینس، بررسی ها نشان می دهند؛ سوسک ها هر روز خود را با آب های محیط شان شستشو می دهند و نمی گذارند آلودگی ها بر روی سطح بدن و پوست آن ها بنشیند. 
 
بر اساس این گزارش: سوسک ها با ترشح ماده ای از دهانشان خودشان را ضدعفونی می کنند. 
 
سوسک ها دائماً آنتن های خود را برای پاک کردن از آلودگی ها تمیز می كنند و به دنبال این کار آنتن های آن ها بهتر می تواند پیام های شنوایی و عصبی را و حس های بویایی را درک کند. 

چاپ لیوان
+ نوشته شده در  پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,ساعت 15:30  توسط AA 

پر از خنده(نامه عاشقانه غضنفر به عشقش)

 براى ديدن اين مطلب بايد عضو وب سايت باشيد اگر عضو هستيد لطفا بفرماييد ادامه مطلب و اگر عضو نيستيد خواهشا عضو شيد ولى پشيمون نميشيد

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:خنده,funy,fun,ساعت 15:19  توسط AA 

عكس هاى خطاى ديد باحال و خفن(سرى 1)

 توظيح براى عكس يك:در اين عكس به احتمال زیاد در نگاه اول صفحه ای پر از نقطه های سیاه را دیده اید. حالا از آن جايى كه هستيد و  داريد به عكس نگاه ميكنيد مثلا اگر روى صندليتان نشسته ايد و به عكس نگاه ميكنيد بلند شويد و حدود هشت قدم به عقب برويد و دوباره به عكس نگاه كنيد. یک کلمه بسیار زیبا در تصویر نهفته شده است.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/w2d7smcrrgj6.html

عكس ديگر در ادامه مطلب

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:40  توسط AA 

آخرین قیمت های روز انواع خودرو در بازار 13 بهمن

 براى ديدن جدول به ادامه مطلب برويد

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,ساعت 15:17  توسط AA 

نرخ اجاره کردن خانه خواننده مشهور ماهانه 100 میلیون + عكس

 بنگاه مسکنی در بورلی هیلز پس از بازسازی عمارت قدیمی «الویس پریسلی» آن را به قیمت 12 میلیون و 995 هزار دلار به حراج گذاشت. این عمارت که متعلق به سال 1958 است به مساحت یک هزار و ششصد متر مربع در بورلی هیلز لس آنجلس قرار دارد و از 4 اتاق خواب، 5 سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی، کتابخانه و استخر برخوردار است.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/mlfr1xyit3nx.html

خانه الویس پریسلی به حراج گذاشته شد بد نیست بدانید بنگاه مسکن این عمارت را در دسامبر 2012 به قیمت 9 میلیون و 800 هزار دلار خرید. حالا این خانه را ماهانه 25 هزار دلار برابر با 100 میلیون تومان اجاره داده اند.

چاپ لیوان
+ نوشته شده در  سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:52  توسط AA 

Lexus قوی ترین خودروی هیبریدی + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ با بررسی طراحی درهمان نگاه اول متوجه خواهیم شد که Lexus، کارایی دینامیکی این خودرو را نیز بهبود بخشیده است. این مدل در نوع مسابقه ای با طراحی بیرونی متفاوت و المان‌های داخلی و خصوصیات دینامیکی مخصوص رقابت‌های ورزشی نیز ارائه خواهد شد. هردو نسخه هم در سال جاری وارد بازار اروپا خواهند شد. در این نمایشگاه طرح کوپه Lexus LF-LC هیبریدی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/a2kavmh7j4k4.html

لطفا به ادامه مطلب مراجعه كنيد

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:0  توسط AA 

دانلود نرم افزار adobe PDF reader V 9.3.1

دانلود نرم افزار پی دی اف ریدر برای مشاهده ی فایل های پی دی اف ویندوز با قابلیت استخراج

عکس ها از فایل PDF به فرمت های مختلف تصویری

دانلود در ادامه مطلب

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 17 بهمن 1391برچسب:adobe,pdf,پی,دی,اف,آدوب,ساعت 7:0  توسط سعید مرادی 

افزايش مجدد قیمت بليت پرواز خارجى + قيمت

 کمتر از ۳ ماه پس از افزايش ۱۰۵ تا ۱۰۷درصدي نرخ بليت پروازهاي خارجي، قيمت بليت اين پروازها دوباره افزايش يافت.

به گزارش روزنامه خراسان، نرخ بليت پروازهاي خارجي که ۲۳ آبان ماه امسال، بر اساس دلار ۱۲۲۶توماني محاسبه مي شد، از ۲۴آبان ماه با بخشنامه هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) بر اساس نرخ هر دلار ۲۴۹۲تومان که همان نرخ ارز مبادله اي بود، محاسبه شد ولی محاسبه نرخ بليت پروازهاي خارجي از روز پنج شنبه گذشته به نرخ هردلار ۳۶۷۰تومان افزايش يافت.
 
لطفا به ادامه مطلب مراجعه كنيد
چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:39  توسط AA 

نقطه ای از ایران که کسی جرات سفر به آن را ندارد

 این منطقه به دلیل وسعت زیاد و نداشتن چشمه یا چاه آب در گذشته محل عبور کاروان‌ها نبوده و فقط در سال‌های اخیر چند گروه به آن منطقه رفته‌اند. ریگ‌جن گستره‌ای است از شنزارهای روان. تا چشم کار می‌کند، نمک است و ماسه و در بعضی مناطق باتلاق؛ باتلاق‌هایی که اگر شناختی از محل آنها نداشته باشید قطعا گرفتار می‌شوید.

فرو رفتن در گل و لجن در ریگ جن شاید یکی از خطرناک‌ترین اتفاقاتی باشد که ممکن است گریبانگیر مسافران، البته مسافران ناوارد شود و آنها را به کام مرگ بکشاند.

دانلود عكس:http://uploadboy.com/4toim9rmdi71.html

به ادامه مطلب مراجعه كنيد
چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:29  توسط AA 

تصاویر بوگاتی ویرون سوپر اسپرت جدید

 همه در مورد آمار دیوانه کننده خودرو ۲ میلیون پوندی بوگاتی ویرون سوپر اسپرت جدید می‌گویند که همه گونه حد تصوری را در مورد یک خودرو سوپر اسپرت  را در اذهان کاربران از بین برده است.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/qofjg1eo41ve.html

ویرون سوپر اسپورت با سرعت ۴۳۱٫۰۷۲ کیلومتر در ساعت سریع‌ترین خودروی جهان است و حداکثر سرعت نوع ساده آن ۴۰۸٫۴۷ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

این خودرو در حدود ۱۹۸ اسب بخار از نسل قبلی بوگاتی ویرون  که در حدود ۹۸۷ اسب بخار بود قدرت بیشتری دارد و در ضمن قادر به رسیدن به حداکثر سرعت ۲۶۸ مایل در ساعت را نیز دارد و زمانی که میل لنگ این خودرو ۸٫۰ لیتری با موتور ۱۶ سیلندر می‌چرخد میتواند در دنده هفت در حدود ۶۴۰۰ دور در دقیقه بچرخد که این قدرت هیجان انگیز به واسطه مخزن سوخت ۱۰۰ لیتری آن  است که در کمتر از هشت دقیقه قابلیت پرشدن را دارد.

موتور ۱۶ سیلندر توربو چهارگانه بوگاتی ویرن در اوج قدرت گشتاوری خود دور موتوری در حدود ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دور در دقیقه را دارد و نتیجه میگیرم که بنابراین گشتاور این خودرو اکثر اوقات در اوج قدرت خود قرار دارد.

گفتنی است که گشتاور این سوپر اسپرت ۱۱۰۵ فوت بر پوند عنوان کنیم که به اندازه دو برابر خودرو نوبل M600 است که همیشه از خودروهای مورد علاقه من بوده است.

دانلود عكس دو:http://uploadboy.com/f482shmr7buu.html

بقيه ادامه مطلب

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:42  توسط AA 

دانلود کرک بازی The Witcher 2 Assassin of king

Witcher

دانلود کرک ویچر 2 بعد از دانلود این کرک دیگر نیاز به رجیستری نیست و میتوانید به صورت آفلاین

به بازی خود بپردازید

دانلود در ادامه مطلب

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:crack,witcher,2کرک,ویچر,ساعت 7:43  توسط سعید مرادی 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد